Job 40 van 115


Report this listing

Solliciteren



Operations Support Officer


Functie

Het bedrijf is een van 's werelds grootste leveranciers van cateringdiensten aan alle vormen van zaken


Jobomschrijving

  • Je zorgt ervoor dat de klantervaring in elke fase van het klanttraject wordt geoptimaliseerd door relevante en passende communicatie te bieden:
    • Je stelt de verschillende soorten communicatie op en schrijft ze, zoals :
      • scripts voor agenten
      • e-mailsjablonen
      • FAQs
      • artikelen
      • vragenlijsten/enquêtes
      • diverse mailings
    • U harmoniseert deze mededelingen (consistentie) qua vorm en inhoud
    • U zorgt voor het bijwerken van de communicatiebibliotheek
    • Je ondersteunt het CX team bij het opstellen van een reactie op een incident met een klant
  • U bepaalt de behoeften aan ondersteunend materiaal en stelt dit ter beschikking van de verschillende klantendiensten
  • U brengt alle communicatiemiddelen en -kanalen in kaart die door de verschillende callcenters worden gebruikt en analyseert het gebruik ervan om corrigerende maatregelen te nemen
  • Je werkt samen met de CX Designer en de Continuous Improvement Officer om te zorgen voor effectieve communicatie die voldoet aan de behoeften en pijnpunten van onze klanten.
  • Je communiceert nieuwe ontwikkelingen en de voortgang van projecten naar de teams

Jouw profiel

  • Je hebt een gave om te schrijven en je hebt een vloeiende en creatieve stijl
  • Je hebt een perfecte taal en woordenschat, zowel geschreven als gesproken
  • Je bent in staat om zakelijke taal te vertalen naar taal die onze klanten kunnen begrijpen
  • Uw stijl combineert structuur en creativiteit.
  • U heeft 4 jaar aantoonbare ervaring op het gebied van communicatie en copywriting
  • Je hebt analytische vaardigheden
  • Je bent nauwgezet en hebt oog voor detail
  • U bent in staat te plannen, acties voor te stellen en initiatieven te nemen
  • Je werkt op een georganiseerde manier
  • Je bent gepassioneerd over het begrijpen van klantgedrag en -verwachtingen
  • Je bent positief, enthousiast en empathisch van aard
  • Je hebt een creatieve geest
  • Je bent resultaatgericht
  • Kennis van systemen zoals Sharepoint, Genesys en Salesforce, grafische vormgeving of kennis van een grafisch programma zijn een pluspunt

Aanbod

  • We bieden je een interessant opleidingstraject met reële doorgroeimogelijkheden
  • Bij de start van je job krijg je een aangepaste opleiding. Zo raak je meteen vertrouwd met de producten en procedures
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur.
  • Een competitief loon met tal van extralegale voordelen.
  • Een leuke werkomgeving in een gemotiveerd team.
  • Een werkplek in Brussel (Elsene), dicht bij het station van Etterbeek en het metrostation Delta.

Levenskwaliteit op het werk:
  • Een goede balans tussen werk en privé
  • Een conciërgedienst met een ruime waaier aan diensten: stomerij- en strijkservice, schoenen herstellen, aankoop van cadeaus, ...
  • Een ruime keuze aan duurzame maaltijden in ons bedrijfsrestaurant
  • Een uitgebreid sportaanbod (badminton, minivoetbal, basketbal, meditatie en yoga)

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht